onsdag 24. februar 2010

Hjelp! Jeg prøver for tida å komme meg i mål med spørsmålene til kunnskapsprøven, men jeg sliter litt, spesielt med de som omhandler litteraturdelen. Er det noen av dere andre som har noen kloke ord å komme med? Spesielt synes jeg at artikkelen "For eller imot tolking" av Atle Kittang er tung. Eller er det bare meg som har tungt for det?? :-)

Revyen vår gikk forresten kjempebra, masse folk og stor stemning. Og vi har fått mange flotte tilbakemeldinger etter endt revyhelg og to forestillinger. Det er både litt trist at vi er ferdige med den, samtidig som det har gått med veldig mye tid i det siste til øving.

1 kommentar:

  1. Jeg føler meg hverken voldsomt oppdatert elelr a jour på spørsmålene, men kan jo i det minste trøste deg med at Kittang ikke er noen lettvekter. Vi kan lage en prosjektgruppe på ITL så vi kan hjelpe hverandre i havn, alle som er på norsken?

    SvarSlett